? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 26, 2010

Kiudang Mungkom Juara 7 Sepasukan

Oleh: Hazman HM

Tetamu kehormat Awg Abd Ghani Bin Hj Othman (empat dari Kiri) bergambar bersama Pasukan Kiudang Mungkom dan ahli-ahli PESAKA

Tutong - Ahad, 18hb.July 2010 - Perlawanan akhir bolasepak 7 orang sepasukan bersempena ulang tahun hari keputeraan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan yang ke 64 tahun anjuran Persatuan Melayu Keriam (PESAKA), Tutong berakhir hari ini. Perlawanan akhir diantara Pasukan Kiudang Mungkom dan Empire United yang mana dimenangi oleh pasukan Kiudang Mungkom dengan jaringan 3 berbalas 1 yang di tentukan melalui sepakan penalti apabila kedua-dua pasukan gagal menjaringkan sebarang gol sehingga wisel penamat.

Pasukan Kiudang Mungkom menerima hadiah Piala Pusingan sumbangan Awg Rosli Bin Hj Bolhassan, Wang Tunai dan Hadiah perseorangan. Tempat Ketiga bersama dari Pasukan PESAKA A dan PESAKA B. Pemain Terbaik dimenang oleh Awg Azril Bin Md Ali dari Pasukan Kiudang Mungkom. Kejohanan yang bermula pada 20hb Jun lalu adalah yang ke 36 kali ianya dianjurkan dan juga sebagai projek tahunan PESAKA. Hadir Selaku tetamu kehormat ialah Yang Mulia Awang Abd Ghani Bin Hj Othman, Penolong Pegawai Daerah Tutong yang juga sterusnya menyempurnakan penyampaian hadiah-hadiah. Majlis diakhiri dengan penyampaian cendramata kepada Tetamu Kehormat oleh Pengerusi perlawanan Awg Missli Bin Hj Talip.Perlawanan berlangsung di Padang Sekolah Rendah Muda Hashim Tutong.


Pengerusi perlawanan menyampaikan Cenderamata kenangan kepada tetamu kehormat

Tetamu kehormat menyampaikan piala pusingan kepada ketua Pasukan Kiudang Mungkom.