? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 7, 2009

Majlis penyampaian derma anak-anak Yatim dan Istimewa Kampong Keriam, membaca surah Yassin, membaca Tahlil dan berbuka puasa

Pengerusi Tetap PESAKA memberikan ucapan Majlis
Tetamu Kehormat YB Orang Kaya Maha bijaya Awg Hj Othman bin Uking





Salah seorang anak-anak istimewa menerima sumbangan derma


berbuka puasa bersama-sama


Teks dan gambar : Zainal HJ


Tutong - Ahad, 7 September 2009 - Persatuan Melayu Keriam, (PESAKA) Tutong melalui Biro keugamaan dan Kemesyarakatan dengan kerjasama Majlis Perundingan Kampong Keriam dan Ahli Jawatankuasa Takmir Masjid Kampong Keriam telah mengungkayahkan Majlis penyampaian derma anak-anak Yatim dan Istimewa Kampong Keriam, membaca surah Yassin, membaca Tahlil dan berbuka puasa. Seramai 14 orang anak-anak yatim dan 3 orang anak-anak istimewa Kampong Keriam telah menerima sumbangan berupa wang ringgit yang telah disumbangkan oleh PESAKA dan sumbangan daripada ahli-ahli Jawatankuasa dan penduduk-penduduk Kampong. Selaku Tetamu kehormat majlis Yang Berhormat Orang Kaya Maha Bijaya Haji Othman bin Uking seterusnya menyampaikan derma-derma. Majlis dimulakan dengan bacaan surah Al-fatihah oleh Awg Hj Khaliddien bin Hj Jamil dan diikuti ucapan oleh Awg Anuar bin Hj Md Jaya (Pengerusi Tetap PESAKA) seterusnya membaca surah Yassin, Tahlil dan berbuka puasa. Pengerusi bersama bagi Majlis ini Awg Zaidi bin Mohidin dan Awag Hj Md Yussof bin Hj Siput.